Ficha
Lloguer Temporal de 2 hab
Rubí (NORD) - REF. 5942
84 m2 30 m2 2 2 3
alquiler: 1.377 €/mes
Descripción

LLOGUER TEMPORAL – IDEAL PER A ESTUDIANTS – SEMIMOBLAT – DISPONIBLE IMMEDIATAMENT

Et presentem aquest fantàstic dúplex en excel·lent estat de conservació, ubicat en una zona tranquil·la i ben comunicada de Rubí.

Amb una superfície de 84 m², l'habitatge es distribueix en dues plantes:

Planta principal: ampli saló-menjador amb sortida a una acollidora terrassa, cuina independent totalment equipada, una habitació doble amb armaris encastats i un bany complet amb banyera.

Planta superior: una segona habitació doble amb sortida directa a una espectacular terrassa de 30 m² amb barbacoa, ideal per gaudir a l'aire lliure. També compta amb un segon bany amb dutxa.

El pis disposa de calefacció i aire condicionat, garantint confort en totes les estacions de l'any.

Entorn amb fàcil aparcament i envoltat de tot tipus de serveis: supermercats, comerços, farmàcies, entre d'altres. A tan sols 10 minuts a peu de l'estació de Ferrocarrils Catalans i a 5 minuts del centre de la ciutat. Accés ràpid a l'autopista.

Una oportunitat perfecta per a tot aquell que necessiti un apartament per un temps determinat i busquen comoditat, espai exterior i bona connexió!

Características
Precio Alquiler 1.377 €/mes
Año de construcción 1994
Construidos 84 m2
Útiles 76 m2
Dormitorios 2
Baños 2
Amueblado
Cocina Amueblada
Calefacción calefacción
Altura/Planta 3
Estado NORMAL (bien conservado)
Tipo de suelo parquet
Ascensor
Aire acondicionado
Calificación Energética (E) VER
Luz
Gas
Agua
Escalas de eficiencia


Eficiencia Emisiones: 27,00
Eficiencia Consumo: 134,00
134
27

Contáctanos

Si deseas más información sobre esta propiedad, por favor, rellena el formulario.

 Sí, he leído y/o acepto las Condiciones de uso y la Política de privacidad